Toyota'da üretim yeniden başladı

Edinilen bilgiye göre, 3 bin 500 işçinin çalıştığı fabrikada, 1 haftalık izinden sonra üretim başladı. İşçilerin 1 haftalık izne çıkarıldığı...

Edinilen bilgiye göre, 3 bin 500 işçinin çalıştığı fabrikada, 1 haftalık izinden sonra üretim başladı. İşçilerin 1 haftalık izne çıkarıldığı fabrikada, nisan ayında da 3 hafta üretime ara verilmişti.

Diğer yandan, Toyota Türkiye'nin yan sanayi ürünlerini yaptığı için üretime ara veren Toyota Boshoku Fabrikasında çalışan bin 500 işçi de işbaşı yaptı.

Küresel ekonomik kriz nedeniyle üretimi düşüren Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye A.Ş, 2009'un ilk 4 ayında 19 bin 295 otomobil üretmiş, yine aynı dönemde stoklarla birlikte 20 bin 982 otomobil ihraç etmişti.

HÜRRİYET

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Diğer Haberler

Scania ve Volkswagen Ticari Araç Test Sürüş Etkinliğinde Buluştu
Mercedes, “Her Kızımız Bir Yıldız” ile 7 bini aşkın kız öğrenciye destek oldu
Malatya Atılım Nakliyat da iflas kervanına katıldı
Global madencilik devinin sattığı 3 gemiyi Yalçın Sabancı aldı
DTO'da Tamer Kıran veda ediyor; koltuğuna iki talip var
"Yeni İpek Yolu’nun kazananları yapay zekâyı yönetenler olacak"
Mercedes-Benz Türk’ten Elektrikli Geleceğe Yatırım
Volvo'nun yeni elektrikli çekici ve kamyonları 700 km menzile ulaşabiliyor
Şadan Kaptanoğlu DTO başkanlığına talip oldu
Daralan tanker arzı, navluna zirve yaptırdı