Hiç yukarıya baktınız mı?

Hep yolların kötü olmasından şikayet ediyoruz.Çukurlar, yağmur sonrası oluşan birikintiler, kırılan asfaltlar vsPeki hiç başınızı kaldırıp yukarı...

Hep yolların kötü olmasından şikayet ediyoruz.
Çukurlar, yağmur sonrası oluşan birikintiler, kırılan asfaltlar vs
Peki hiç başınızı kaldırıp yukarı baktınız mı?
Üst geçitler nasıl? diye
Örnek mi?
Şekerpınar gişelerden çıkıp İstanbul Deri  Organize Sanayi bölgesine gitmek için ilk kavşaktan yola çıktıktan sonra bir üst geçit göreceksiniz (az ilerisinde SHELL Benzin İstasyonu var).
Lütfen, başınızı kaldırın (dikkat kaza yapmayın) ve üst geçide bakın.
Üst geçidin altındaki metal parçaları, sanki pamuk ipliğine bağlı gibi duruyor.
Şimdiye kadar aşağıya düşmemiş olması büyük bir şanstır.
Düşerse ne olur ? ???
Sadece bu üst geçit mi?
Bazılarında betonun içindeki demirler dışarı çıkmış ve aşağıya sarkmaya başlamış.
Üst geçidin yüksekliği, kamyonların geçişi için yeterli diye düşünüp altından geçerken, bu demirlere takılmanız işten bile değil.
Saygılarımla

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Diğer Haberler

Scania ve Volkswagen Ticari Araç Test Sürüş Etkinliğinde Buluştu
Mercedes, “Her Kızımız Bir Yıldız” ile 7 bini aşkın kız öğrenciye destek oldu
Malatya Atılım Nakliyat da iflas kervanına katıldı
Global madencilik devinin sattığı 3 gemiyi Yalçın Sabancı aldı
DTO'da Tamer Kıran veda ediyor; koltuğuna iki talip var
"Yeni İpek Yolu’nun kazananları yapay zekâyı yönetenler olacak"
Mercedes-Benz Türk’ten Elektrikli Geleceğe Yatırım
Volvo'nun yeni elektrikli çekici ve kamyonları 700 km menzile ulaşabiliyor
Şadan Kaptanoğlu DTO başkanlığına talip oldu
Daralan tanker arzı, navluna zirve yaptırdı