Yıldırım'dan otoyollardaki geçiş ücretlerine ilişkin açıklama

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, otoyollardaki geçiş ücretleri ile ilgili yönetmeliği ''otoyollara zam yapılıyor'', diye...

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, otoyollardaki geçiş ücretleri ile ilgili yönetmeliği ''otoyollara zam yapılıyor'', diye algılamanın doğru olmadığını belirterek, ''Ücretlendirmeler nasıl yapılacak, kanuna uygun olarak ve ücretsiz geçenlere uygulanacak iş ve işlemler nasıl olacak, bunları esasa bağlayan, detaylandıran yönetmelikten bahsediyoruz'' diye konuştu.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Hafif Ticari Haberleri

Citroën Berlingo’nun 30. Yılı Türkiye’de Üretimle Taçlanacak
Fiat’tan 300 bin lira peşinatla Doblo sahibi yapan kampanya
Maxus Modellerinde Faizsiz 500 Bin TL Finansman Ayrıcalığı!
Foton Tunland’de Haziran Ayına Özel, % 0 Faiz Ayrıcalığı
Otokar'ın Foton Tunland'ı Türkiye'yi Dolaşacak