YHT'lerde kış tarifesine geçiliyor

TCDD Taşımacılık AŞ Genel Müdürlüğü'nce, yarın itibariyle yüksek hızlı trenlerde kış tarifesi başlatılacak. Şeb-i Arus törenleri için ek seferler yapılacak.

Yük, yolcu ve lojistik hizmetlerden sorumlu TCDD Taşımacılık AŞ Genel Müdürlüğü'nce, yarın itibariyle yüksek hızlı trenlerde kış tarifesi başlatılacak.

TCDD'den yapılan açıklamaya göre, kış tarifesi kapsamında bazı YHT'lerin hareket saatlerinde ve sefer sayılarında mevsim koşullarının gerektirdiği doğrultuda değişikliğe gidildi. Yeni tarifeyle ilgili ayrıntılı bilgi kurumun "http://www.tcddtasimacilik.gov.tr" adresinden edinilebilecek. 

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Demiryolu Haberleri

Japon demiryolu devi, Yenibosna’da temsilcilik açıyor
DHL'den Türkiye–Çin Hattında “İhracat Blok Tren Seferi”
Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu 2 Haziran'da resmen açılıyor
50 konteyner buzdolabı, trenle İzmir'den Çin'e ulaştı