UND heyeti Ulaştırma Bakanlığı'ndaydı

Çetin Nuhoğlu Başkanlığı'ndaki Uluslararası Nakliyeciler Derneği Yönetim Kurulu, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan'ı makamında ziyaret etti

Uluslararası Nakliyeciler Derneği Yönetim Kurulu, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan'ı makamında ziyaret etti.

Önceki gün gerçekleşen ziyarette, Uluslararası Nakliyeciler Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Çetin Nuhoğlu, derneğin çalışmaları hakkında Bakan Arslan'ı bilgilendirdi.

Özellikle; Taşımacılıktan Lojistiğe Dönüşüm Eylem Planı, Türkiye’nin Hizmet İhracatı Hedefi, Lojistik Koordinasyon Kurulu ve Avrupa Adalet Divanında görülen Türk Uluslararası Taşımacılık Sektörünün En Büyük Davası hakkında bilgilendirmeler yapan Çetin Nuhoğlu, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan ile karşılıklı değerlendirmelerde bulunuldu.

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan'ı makamında yapılan ziyarete, UND Yönetim Kurulu Başkanı Çetin Nuhoğlu, Yönetim Kurulu İkinci Başkanları İzzet Salah ve Şerafettin Aras, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcıları Ali Çiçekli, Cavit Değirmenci ve Murat Baykara, Yüksek İstişare Konseyi Üyesi Hakan Bezginli, Yönetim Kurulu Üyesi Erdal İlhan, İcra Kurulu Başkanı Fatih Şener ve Ankara Temsilcisi Nejla Albayrak katıldı.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Lojistik Haberleri

Malatya Atılım Nakliyat da iflas kervanına katıldı
"Yeni İpek Yolu’nun kazananları yapay zekâyı yönetenler olacak"
Alp Özler Grup, Hizmet Ağını Gümrük Müşavirliği ile Güçlendirdi
Siz Pegasus ile tatile çıkın; arabanız Omsan ile yanınıza gelsin
İZFAŞ, Türk lojistik sektörünü İngiltere’ye taşıyor