Üçüncü köprü ihaleye çıktı

Ulaştırma Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğünün ihaleye ait duyurusu, Resmi Gazetenin bugünkü sayısında yayımlandı.Duyuruya göre, 3. Boğaz...

Ulaştırma Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğünün ihaleye ait duyurusu, Resmi Gazetenin bugünkü sayısında yayımlandı.

Duyuruya göre, 3. Boğaz Köprüsünün de içinde yer aldığı Kuzey Marmara Otoyolu ihalesi, 23 Ağustos 2011 tarihinde saat 14.30'da Karayolları Genel Müdürlüğünde ''kapalı teklif alma usulüne'' göre gerçekleştirilecek.

Geçici teminat tutarı 25 milyon lira olarak belirlenen ihalede, istekliler ihale dosyasını, 22 Mart 2011 tarihinden itibaren Karayolları Genel Müdürlüğü İşletmeler Dairesi Başkanlığında görebilecekleri gibi, aynı yerden bedeli karşılığı satın alabilecekler.

İhaleye katılacak firmalar teklif mektuplarını, ihale tarihinin 7 gün öncesinden başlamak üzere 23 Ağustos günü saat 14.00'e kadar İhale Komisyon Başkanlığına verecekler.

-KUZEY MARMARA OTOYOLU-

Kuzey Marmara Otoyolu ihalesi; finansmanının temini, projelendirme, yapım, işletme, işletme süresi boyunca her türlü bakım, onarım ve sözleşme süresi sonunda otoyolun her türlü borç ve taahhütlerden arındırılmış olarak bakımlı, çalışır, kullanılabilir durumda ve bedelsiz olarak idareye devredilmesi işlerini kapsıyor.

Güzergahı, ''Garipçe ve Poyrazköy'' olarak açıklanan Kuzey Marmara Otoyolu Projesinin uzunluğunun 414 kilometreyi bulması bekleniyor

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Otomotiv Haberleri

Automechanika İstanbul, 25. kez kapılarını açtı
Otomotiv satış sonrasının gözde fuarı Automechanika kapılarını açıyor
Sürdürülebilir Lüks: Yeni Nesil Hibrit Araba Modelleri
Ağır ticari araç pazarı, 9 aydır dengeli seyrediyor
Türkiye’nin araç muayene istasyonları Turka oluyor