Üç şehire daha havalimanı yapılacak

Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, “Dört şehrimizi daha havalandırarak, 2017'yi havalimanları yılı yapacağız" dedi.

Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, 'havayolu, halkın yolu' düşüncesiyle havaalanı altyapısına büyük önem verdiklerini belirterek, "Havalimanı olmayan Karaman, Yozgat ve Bayburt- Gümüşhane'ye yapacağımız havalimanlarının yapımı ihalesine yıl içinde çıkacağız. Dört şehrimizi daha havalandırarak, 2017'yi havalimanları yılı yapacağız" dedi. Arslan, Karaman ve Yozgat havalimanlarının yapımı ihalesine temmuz-eylül aylarında çıkmayı planladıklarını, bölgesel nitelik taşıyacak Bayburt-Gümüşhane Havalimanı'nın ihale sürecini de kasım-aralık aylarında başlatmayı planladıklarını bildirdi. Bu havalimanlarına ilişkin ihale çalışmalarının sürdüğünü anlatan Arslan, söz konusu 3 havalimanının yaklaşık 800 milyon lira bedelle yapılacağını aktardı. Arslan, 2 milyon kapasiteli havalimanlarının üçünün de inşasını 2020'de tamamlamayı planladıklarını kaydetti.

Kaynak: Sabah

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Havayolu Haberleri

Europen Cargo resmen iflas etti: Jet yakıtı krizi büyüyor
IATA raporu: Yakıt maliyetleri artıyor, havayolu kârları azalıyor
Sabiha Gökçen'de tüm zamanların uçuş rekoru
HGBS Tüm Havalimanlarında Devreye Alındı
Sabiha Gökçen Havalimanı üst yönetiminde stratejik yapılanma