Toyota Japonya'ya tesis kuracak

Toyota Otomobil Firması Başkanı Katsuaki  Watanabe, Japonya'da bir otomobil üretim tesisi kurmayı düşündüklerini  bildirdi.Watanabe, yaptığı...

Toyota Otomobil Firması Başkanı Katsuaki  Watanabe, Japonya'da bir otomobil üretim tesisi kurmayı düşündüklerini  bildirdi.

Watanabe, yaptığı açıklamada, yaklaşık 20 yıl aradan sonra Japonya'da  bir üretim tesisi kurmayı planladıklarını bildirdi.

Toyota'nın, Japonya'da kurulacak yeni tesiste firmanın lüks ve hibrit  otomobil modellerini üretmeyi planladığı ifade ediliyor.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-dernekler Haberleri

Koluman Tarsus Bayisi, kamyon ve otobüs müşterilerine özel yenilendi
Akaryakıt sektöründe ilk sıradaki marka yine Petrol Ofisi
Oregon Teknoloji, rotayı Almanya'ya çevirdi
“Treylerde Yeni Sistemler ve Regülasyonlar Eğitimi” Düzenlendi
Karsan Otonom e-JEST Atlanta’da Yolcu Taşımaya Başladı