Toyota, 2008'de üretimi artırıyor

 Toyota tarafından yapılan açıklamada, gelecek yıl, toplam araç üretiminin yüzde 5 oranında artırılarak 9,95 milyon araç üretileceği kaydedildi.Toyota,...

 Toyota tarafından yapılan açıklamada, gelecek yıl, toplam araç üretiminin yüzde 5 oranında artırılarak 9,95 milyon araç üretileceği kaydedildi.

Toyota, daha önce 2009 yılı için 10,4 milyon araç satmayı hedeflediğini açıklamıştı.

Toyota'nın, otomobil üretim ve satışını artırarak dünyanın en büyük otomobil satıcısı General Motors ile ''başa baş'' rekabet yapmayı amaçladığı vurgulanıyor.

General Motors, geçen yıl 9,1 milyon araç satışı gerçekleştirmişti.

LOJİPORT 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-dernekler Haberleri

Koluman Tarsus Bayisi, kamyon ve otobüs müşterilerine özel yenilendi
Akaryakıt sektöründe ilk sıradaki marka yine Petrol Ofisi
Oregon Teknoloji, rotayı Almanya'ya çevirdi
“Treylerde Yeni Sistemler ve Regülasyonlar Eğitimi” Düzenlendi
Karsan Otonom e-JEST Atlanta’da Yolcu Taşımaya Başladı