Toyota, 1,2 milyar dolar kâr etti

Dünyanın en büyük otomobil üreticisi şirket, geçen yıl aynı dönemde 766 milyar yen zarar açıklamıştı. Geçen yıl ilk çeyrekte 3,54 trilyon yen olan...

Dünyanın en büyük otomobil üreticisi şirket, geçen yıl aynı dönemde 766 milyar yen zarar açıklamıştı. Geçen yıl ilk çeyrekte 3,54 trilyon yen olan şirketin satışları ise bu yıl ocak-mart döneminde 5,28 trilyon yene (57 milyar dolar) ulaştı. Toyota, güvenlik gerekçeleri sebebiyle dünya genelinde 8 milyondan fazla aracı çağırmıştı. Şirket, 31 Mart'ta sona eren mali yılda 209 milyar yen (2,3 milyar dolar) kâr elde etti. Bir önceki mali yılda Toyota 437 milyar yen zarar ettiğini açıklamıştı.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-dernekler Haberleri

Koluman Tarsus Bayisi, kamyon ve otobüs müşterilerine özel yenilendi
Akaryakıt sektöründe ilk sıradaki marka yine Petrol Ofisi
Oregon Teknoloji, rotayı Almanya'ya çevirdi
“Treylerde Yeni Sistemler ve Regülasyonlar Eğitimi” Düzenlendi
Karsan Otonom e-JEST Atlanta’da Yolcu Taşımaya Başladı