Sunset Denizcilik gemi alacak

Broker şirketleri firmanın 150,500-dwt dökme yük gemisi Nordstar?ı (1983 yapımı) 12 Ocak?ta Çinli bir alıcıya sattığını söylese de Serter, resmi satışın...

Broker şirketleri firmanın 150,500-dwt dökme yük gemisi Nordstar?ı (1983 yapımı) 12 Ocak?ta Çinli bir alıcıya sattığını söylese de Serter, resmi satışın henüz gerçekleşmediğini belirtiyor. Ancak Serter, Şubat ayının başından itibaren yeni gemiler satın almak için teftişlere başlayacaklarını ekliyor. Serter ayrıca, önümüzdeki dönemde 5 handymax/supramax gemi, 5 panamax/kamsarmax gemi ve 5 capesize almak için yabancı ortak arayışında olduğunu belirtiyor. Serter, satın alma için özel bir anlaşmayla yaklaşık 500 bin dolarlık bir finansman sağladıklarını söylüyor ancak ayrıntı vermiyor.

Kaynak: KARA&DENİZ

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Deniz Ticareti Haberleri

Global madencilik devinin sattığı 3 gemiyi Yalçın Sabancı aldı
DTO'da Tamer Kıran veda ediyor; koltuğuna iki talip var
PO/Marine'den dev cruise gemisine yakıt ikmali
Şadan Kaptanoğlu DTO başkanlığına talip oldu
Daralan tanker arzı, navluna zirve yaptırdı