Siteleri yıkılan nakliyeciler eylemde

Zeytinburnu'nda ki, Ambarlar Nakliyeciler Sitesi'nde faaliyet gösteren ve yıkım kararına direnmeye çalışan bir grup İstanbul Büyükşehir Belediyesi önünde eylem yaptı.

 Aksaray’da toplanıp “Nakliyeciler sitesinin keyfi kanunsuz yıkımının sorumlusu İstanbul büyükşehir belediyesidir” yazılı pankartın ardında yürüyüşe başlayan grup Saraçhane’deki Belediye Sarayı önüne geldi. Grup sürekli olarak “Davamız ekmek davası”,”Ekmeğe uzanan eller kırılsın” diye slogan attı.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Lojistik Haberleri

Malatya Atılım Nakliyat da iflas kervanına katıldı
"Yeni İpek Yolu’nun kazananları yapay zekâyı yönetenler olacak"
Alp Özler Grup, Hizmet Ağını Gümrük Müşavirliği ile Güçlendirdi
Siz Pegasus ile tatile çıkın; arabanız Omsan ile yanınıza gelsin
İZFAŞ, Türk lojistik sektörünü İngiltere’ye taşıyor