Safkar ödüle doymuyor

 Taşıt Araçları Yan Sanayicileri Derneği (TAYSAD), gerçekleştirdiği  34. Olağan Genel Kurulu’nu  Mart ayında gerçekleştirdi. Genel ...

 

Taşıt Araçları Yan Sanayicileri Derneği (TAYSAD), gerçekleştirdiği  34. Olağan Genel Kurulu’nu  Mart ayında gerçekleştirdi. Genel  kurula katılan Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün’ün ün de katılımının da olduğu  Genel kurulda ayrıca 2011 TAYSAD Başarı Ödülleri de sahiplerini buldu. 22 Ekim 2008 yılında Ar-Ge merkezi ünvanını alan SAFKAR , çalışmalarından dolayı üstün başarı  ödülüne hak kazandı , ödülü SAFKAR Genel Müdürü Nuri Ünver aldı, “Patent / Faydalı Model / Endüstriyel Tasarım Ayrıca  bazı  Ar-Ge  Merkezi ünvanına sahip  otomotiv yan sanayi firmalarına da tebrik plaketi verildi.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-dernekler Haberleri

Koluman Tarsus Bayisi, kamyon ve otobüs müşterilerine özel yenilendi
Akaryakıt sektöründe ilk sıradaki marka yine Petrol Ofisi
Oregon Teknoloji, rotayı Almanya'ya çevirdi
“Treylerde Yeni Sistemler ve Regülasyonlar Eğitimi” Düzenlendi
Karsan Otonom e-JEST Atlanta’da Yolcu Taşımaya Başladı