Röntgeni çekilen kamyondan bakın ne çıktı?

Kilis'in Öncüpınarör Sınır Kapısı'nda bir kamyonun yakıt deposundaki 2 Suriyeli göçmen, x-ray cihazına yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, Öncüpınar Gümrük Muhafaza Kaçakçılık ve İstihbarat Müdürlüğü ekipleri, Suriye'den Türkiye’ye giriş yapan bir kamyondan şüphelendi. X-ray cihazından geçirilen kamyonun yedek boş yakıt deposuna gizlenmiş vaziyette iki kişinin bulunduğu tespit edildi. Bunun üzerine araçta yapılan aramada. yasa dışı yollarla yurda girmek isteyen iki kişi gözaltına alındı. Öncüpınar Gümrük Muhafaza Kaçakçılık ve İstihbarat Müdürlüğü ekiplerince ifadeleri alınan 2 Suriyeli, adliyeye sevk edildi. 2 Suriyeli sınır dışı edilmek üzere Göç İdaresi Müdürlüğüne teslim edildi.

HÜRRİYET

www.lojiport.com

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Lojistik Haberleri

Malatya Atılım Nakliyat da iflas kervanına katıldı
"Yeni İpek Yolu’nun kazananları yapay zekâyı yönetenler olacak"
Alp Özler Grup, Hizmet Ağını Gümrük Müşavirliği ile Güçlendirdi
Siz Pegasus ile tatile çıkın; arabanız Omsan ile yanınıza gelsin
İZFAŞ, Türk lojistik sektörünü İngiltere’ye taşıyor