MNG Havayolları'nın yüzde 44’lük hissesi BAE'li şirkete satıldı

Abu Dabi merkezli şirket Ghitha, MNG Havayollarının yüzde 44'ünü 211,2 milyon dolara satın almak için anlaşmaya vardı.

Abu Dabi merkezli Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) şirketi Ghitha Aeroinvest Holding, MNG Havayolları ve Taşımacılık ile satın alma anlaşması gerçekleştirdi.

Söz konusu anlaşma çerçevesinde, MNG Havayolları ve Taşımacılık'ın yüzde 44'lük hissesi satılmış oldu.

Şirket dün akşam yaptığı açıklamada, MNG'nin yüzde 44'ü için 211,2 milyon dolar ödeyeceğini açıkladı.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Havayolu Haberleri

Europen Cargo resmen iflas etti: Jet yakıtı krizi büyüyor
IATA raporu: Yakıt maliyetleri artıyor, havayolu kârları azalıyor
Sabiha Gökçen'de tüm zamanların uçuş rekoru
HGBS Tüm Havalimanlarında Devreye Alındı
Sabiha Gökçen Havalimanı üst yönetiminde stratejik yapılanma