Lojistik şirketlerine ceza onandı...

Avrupa Adalet Divane, AB Komisyonu'nun kartel oluşturdukları iddiasıyla navlun sevkiyat şirketlerine verdiği cezayı onayladı.

Mahkeme, lojistik şirketleri Kuehne & Nagel ve Panalpina'nın açtıkleri temyiz davasında, AB Komisyonu'nun ceza vermekte haklı olduğu hükmüne vardı.

AB Komisyonu, fiyatlama mekanizmalarını sabitledikleri, AB kurallarını ihlal ettikleri gerekçesiyle 2012 yılında sektördeki 13 şirkete toplam 169 milyon euro ceza vermişti. 

www.lojiport.com

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Lojistik Haberleri

Malatya Atılım Nakliyat da iflas kervanına katıldı
"Yeni İpek Yolu’nun kazananları yapay zekâyı yönetenler olacak"
Alp Özler Grup, Hizmet Ağını Gümrük Müşavirliği ile Güçlendirdi
Siz Pegasus ile tatile çıkın; arabanız Omsan ile yanınıza gelsin
İZFAŞ, Türk lojistik sektörünü İngiltere’ye taşıyor