Lojistik firmasında çalışan 80 işçi, gıda zehirlenmesinden hastaneye kaldırıldı

Kocaeli'nin Gebze ilçesinde bulunan lojistik firmasında gece vardiyasında çalışan işçiler, yemeğin ardından rahatsızlandı. Yaklaşık 80 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye başvurdu.

Olay, Tavşanlı Mahallesinde bulunan Ceva Lojistik firmasının deposunda meydana geldi. İddiaya göre, deponun gece vardiyasında çıkan tavuk, çorba ve makarna yemeklerinden yaklaşık 80 işçi zehirlendi. Durumun bildirilmesi üzerine adrese çok sayıda sağlık ve jandarma ekibi sevk edildi. Rahatsızlanan işçilerden bir kısmı ambulanslarla, bir kısmı ise kendi imkanlarıyla Gebze Fatih Devlet Hastanesi ve çevredeki özel hastanelere kaldırıldı. Hastanede tedaviye alınan işçilerin büyük çoğunluğunun taburcu edildiği öğrenilirken, yemeklerden ise numune alındığı belirtildi.
Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

KAYNAK: MARMARA GAZETESİ

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Lojistik Haberleri

Siz Pegasus ile tatile çıkın; arabanız Omsan ile yanınıza gelsin
İZFAŞ, Türk lojistik sektörünü İngiltere’ye taşıyor
DHL Express Türkiye, 1.000’i aşkın müşteriye fuar lojistiği hizmeti veriyor
OMSAN Lojistik, Doğuş Otomotiv iş birliği büyüyor
Eyüp Lojistik’in, küçük kamyonetleri Avrupa-Ortadoğu hattına hız kattı