Korsanlar 1 gemi daha bıraktı

Somalili korsanlar 7 Mayısta kaçırdıkları Hollanda gemisini serbest bıraktı.Hollanda Savunma Bakanlığı sözcüsü, korsanların Aden Körfezi'nde tuttukları...

Somalili korsanlar 7 Mayısta kaçırdıkları Hollanda gemisini serbest bıraktı.

Hollanda Savunma Bakanlığı sözcüsü, korsanların Aden Körfezi'nde tuttukları gemiyi serbest bıraktığını, gemide mürettebattan bir kişinin ölü bulunduğunu belirtti.

Sözcü, bu kişinin geminin kaçırıldığı gün öldüğünü söyledi.

Hollandalı MV Marathon şirketine ait, 8 kişilik mürettebatı bulunan gemi 7 Mayısta Aden Körfezi'nde kaçırılmıştı.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-dernekler Haberleri

Koluman Tarsus Bayisi, kamyon ve otobüs müşterilerine özel yenilendi
Akaryakıt sektöründe ilk sıradaki marka yine Petrol Ofisi
Oregon Teknoloji, rotayı Almanya'ya çevirdi
“Treylerde Yeni Sistemler ve Regülasyonlar Eğitimi” Düzenlendi
Karsan Otonom e-JEST Atlanta’da Yolcu Taşımaya Başladı