Kocaeli'de lojistik deposunda yangın çıktı

Kocaeli'de sabaha karşı bir lojistik deposunda yangın çıktı. Yangın nedeniyle ulaşan duman gökyüzünü kapladı. Alevler, ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındı.

Yangın, saat 05.00 sıralarında Başiskele ilçesine bağlı Karadenizliler Mahallesi'nde bulunan bir lojistik firmasına ait depoda başladı.

Yangının başladığını görenler durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi gönderildi.

Yangının büyüklüğü nedeniyle çevre ilçelerden de destek istendi.

SİYAH DUMANLAR GÖKYÜZÜNÜ KAPLADI

Gökyüzünü siyah duman kaplarken, ekiplerin alevlerle müdahale etmeye başladı. Depodaki kimyevi maddeler söndürme çalışmalarını güçleştirdi. Depoda zaman zaman patlamalar da oldu. Yangın, ekiplerin müdahalesiye kontrol altına alındı.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Lojistik Haberleri

Siz Pegasus ile tatile çıkın; arabanız Omsan ile yanınıza gelsin
İZFAŞ, Türk lojistik sektörünü İngiltere’ye taşıyor
DHL Express Türkiye, 1.000’i aşkın müşteriye fuar lojistiği hizmeti veriyor
OMSAN Lojistik, Doğuş Otomotiv iş birliği büyüyor
Eyüp Lojistik’in, küçük kamyonetleri Avrupa-Ortadoğu hattına hız kattı