Kamil Koç'tan 4 TL'ye bilet

Kamil Koç'tan yapılan açıklamada, 1-31 Mart 2009 tarihleri arasında uygulanacak kampanya kapsamında tüm otobüs ve güzergahlarda 4 TL'den başlayan...

Kamil Koç'tan yapılan açıklamada, 1-31 Mart 2009 tarihleri arasında uygulanacak kampanya kapsamında tüm otobüs ve güzergahlarda 4 TL'den başlayan fiyatlarla bilet satışı gerçekleştirileceği belirtildi.

Kamil Koç Otobüsleri A.Ş. Genel Müdürü Kemal Erdoğan, konuya ilişkin yaptığı açıklamada şunları kaydetti:

?Kamil Koç Otobüsleri A.Ş. olarak hayata geçirdiğimiz 4 TL'lik otobüs bileti fiyatı ile kriz ile boğuşan vatandaşlarımıza bir nebze de olsa destek vermek istiyoruz. 2008 yılını yolcularımızın büyük desteğiyle yine rekor bir büyümeyle kapattık. Bu yıl da 4 TL'lik otobüs bileti uygulaması ile yolcularımıza firmamıza verdikleri büyük destekten dolayı teşekkür etmek istiyoruz.?

HER OTOBÜSTE 4 KOLTUK

Şirketten alınan bilgiye göre 4 liralık bilet kampanyası her otobüsün yüzde 10'u için, yani 4 koltuk için geçerli olacak. Erken rezervasyon yapanlar, her güzergahta 27-28-29-30 numaralı koltukları 4 liradan alma şansına sahip olacak.

Öte yandan Kamil Koç'un VIP servisi olan Rahat Hat'larda da 3 koltuk 4 liradan satılacak.

HÜRRİYET

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-dernekler Haberleri

Koluman Tarsus Bayisi, kamyon ve otobüs müşterilerine özel yenilendi
Akaryakıt sektöründe ilk sıradaki marka yine Petrol Ofisi
Oregon Teknoloji, rotayı Almanya'ya çevirdi
“Treylerde Yeni Sistemler ve Regülasyonlar Eğitimi” Düzenlendi
Karsan Otonom e-JEST Atlanta’da Yolcu Taşımaya Başladı