İzmir Banliyö Sistemi’nde grev başladı!

İzmir'de zam teklifleri kabul edilmediği için grev kararı alan İzmir Banliyö Sistemi AŞ'nin (İZBAN) çalışanları astıkları pankartlarla greve başladı.

Çiğli ilçesindeki İZBAN Genel Müdürlüğü önünde toplanan çalışanlar, gece vardiyasında çalışan iş arkadaşlarının mesailerinin bitmesiyle “Bu iş yerinde grev vardır” yazılı pankart hazırladı.

Polis ekiplerinin güvenlik önlemi aldığı grevde çalışanlar, İZBAN’ın Halkapınar ve Alsancak duraklarına da aynı pankartlardan astı.

Demiryolu İşçileri Sendikası (Demiryol-İş) İzmir Şubesi, Toplu İş Sözleşmesi (TİS) kapsamında İZBAN’dan yüzde 19,43’lük zam talebinde bulunmuş ancak talep kabul edilmemiş ve çalışanlar grev yapacaklarını duyurmuştu.

SÖZCÜ

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Demiryolu Haberleri

Japon demiryolu devi, Yenibosna’da temsilcilik açıyor
DHL'den Türkiye–Çin Hattında “İhracat Blok Tren Seferi”
Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu 2 Haziran'da resmen açılıyor
50 konteyner buzdolabı, trenle İzmir'den Çin'e ulaştı