İstasyon satışında pürüz yok

Bugün bir gazetede 'bazı eski yazışmalar' güncelmiş gibi gösterilerek 'Ulaştırma Bakanlığı satışı onaylamadı' gibi bir yayın yaptı.Bunun üzerine...

Bugün bir gazetede 'bazı eski yazışmalar' güncelmiş gibi gösterilerek 'Ulaştırma Bakanlığı satışı onaylamadı' gibi bir yayın yaptı.

Bunun üzerine Hamdi Akın bir açıklama yaparak şöyle dedi: 'Devir işleminde bir sorun yoktur. Uzunca bir süre önce Ulaştırma Bakanlığı ile aramızda bazı yazışmalar olmuştur. Bu yazışmalar sonucunda Bakanlık devir konusunu kendisini ilgilendirmediği yolunda kayıt düşmüştür. Sonuç olarak devir işlemi yapılmıştır. Bakanlığın bir engeli yoktur.'

HÜRRİYET

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-dernekler Haberleri

Koluman Tarsus Bayisi, kamyon ve otobüs müşterilerine özel yenilendi
Akaryakıt sektöründe ilk sıradaki marka yine Petrol Ofisi
Oregon Teknoloji, rotayı Almanya'ya çevirdi
“Treylerde Yeni Sistemler ve Regülasyonlar Eğitimi” Düzenlendi
Karsan Otonom e-JEST Atlanta’da Yolcu Taşımaya Başladı