İhracat yüzde 24,19 arttı

TİM tarafından Denizli İhracatçılar Birliğinde düzenlenen toplantıda, şubat ayı ihracat rakamları açıklandı. Açıklamaya göre, bu yılın ilk 2 ayında...

TİM tarafından Denizli İhracatçılar Birliğinde düzenlenen toplantıda, şubat ayı ihracat rakamları açıklandı. Açıklamaya göre, bu yılın ilk 2 ayında ihracat, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 22,56 artışla 19 milyar 725 milyon 771 bin dolar olarak gerçekleşti. Son bir yıllık ihracat ise yüzde 15,32 artışla 117 milyar 530 milyon 760 bin dolar oldu.

 

Şubat ayında en fazla ihracatı 1 milyar 615 milyon dolarla otomotiv sektörü yaparken, demir çelik sektörü 1 milyar 305 milyon dolarla ikinci, hazır giyim ve konfeksiyon sektörü ise 1 milyar 304 milyon dolarla üçüncü sırada yer aldı.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Otomotiv Haberleri

Automechanika İstanbul, 25. kez kapılarını açtı
Otomotiv satış sonrasının gözde fuarı Automechanika kapılarını açıyor
Sürdürülebilir Lüks: Yeni Nesil Hibrit Araba Modelleri
Ağır ticari araç pazarı, 9 aydır dengeli seyrediyor
Türkiye’nin araç muayene istasyonları Turka oluyor