Honda'dan Japonya'ya fabrika

Honda'nın yaptığı açıklamada, Honda'ya bağlı ?Yachiyo Industry? şirketinin, Nagoya kentinin güneybatısındaki Mie bölgesinde yeni bir fabrika kuracağı,...

Honda'nın yaptığı açıklamada, Honda'ya bağlı ?Yachiyo Industry? şirketinin, Nagoya kentinin güneybatısındaki Mie bölgesinde yeni bir fabrika kuracağı, 2009 yılında motor üretimine, bir yıl sonra ise otomotiv üretimine başlanacağı belirtildi.

Açıklamada, üretim kapasitesinin yıllık 240 bin adet olmasının planlandığı, bu fabrikada ?Life? ve ?Zest? modellerinin üretileceği kaydedildi.

Yeni fabrika, Honda'nın küçük araç üretimini güçlendirme çabası olarak görülüyor.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-dernekler Haberleri

Koluman Tarsus Bayisi, kamyon ve otobüs müşterilerine özel yenilendi
Akaryakıt sektöründe ilk sıradaki marka yine Petrol Ofisi
Oregon Teknoloji, rotayı Almanya'ya çevirdi
“Treylerde Yeni Sistemler ve Regülasyonlar Eğitimi” Düzenlendi
Karsan Otonom e-JEST Atlanta’da Yolcu Taşımaya Başladı