Hızlı tren seferleri yeniden başladı

Aşırı yağış nedeniyle dün kapatılan Kocaeli'nin Körfez ile Gebze istasyonları arasındaki demiryolu hattı, yürütülen çalışmaların ardından yeniden tren trafiğine açıldı.

TCDD Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamada, dün aşırı yağış nedeniyle Kocaeli'nin Körfez-Gebze istasyonlarındaki demiryolu hattının ulaşıma kapatıldığı hatırlatıldı.

Açıklamada, gerekli çalışmaların tamamlanmasının ardından hattın saat 04.30'dan itibaren yeniden tren trafiğine açıldığı ve seferlerin normal gerçekleştirildiği kaydedildi.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Demiryolu Haberleri

Japon demiryolu devi, Yenibosna’da temsilcilik açıyor
DHL'den Türkiye–Çin Hattında “İhracat Blok Tren Seferi”
Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu 2 Haziran'da resmen açılıyor
50 konteyner buzdolabı, trenle İzmir'den Çin'e ulaştı