Hasarlı tren yolu ulaşıma açıldı

Osmaniye Tren İstasyonu Sinyalizasyon Şefi Recai Uludağ, saldırı sonucunda tren raylarında meydana gelen hasarın giderildiğini ve tren yolunun yapılan çalışmalar...

Osmaniye Tren İstasyonu Sinyalizasyon Şefi Recai Uludağ, saldırı sonucunda tren raylarında meydana gelen hasarın giderildiğini ve tren yolunun yapılan çalışmalar neticesinde tamir edilerek tekrar seferlere açıldığını kaydetti.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Demiryolu Haberleri

Bükreş, Sofya, İstanbul treni seferlerine başladı
Japon demiryolu devi, Yenibosna’da temsilcilik açıyor
DHL'den Türkiye–Çin Hattında “İhracat Blok Tren Seferi”
Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu 2 Haziran'da resmen açılıyor