GM'den 2007'de rekor zarar

GM'den yapılan açıklamada, şirketin, 2007 yılında büyük çoğunluğu 3. çeyrekteki vergi ile gelen ek yüklerden kaynaklanan kayıplar nedeniyle 38,7 milyar...

GM'den yapılan açıklamada, şirketin, 2007 yılında büyük çoğunluğu 3. çeyrekteki vergi ile gelen ek yüklerden kaynaklanan kayıplar nedeniyle 38,7 milyar dolar zarar ettiği bildirildi.


Vergi ile gelen ek yükler ve diğer özel kalemler dışarıda bırakıldığında ise General Motors, 2006 yılı ile kıyaslandığında 23 milyon dolar veya hisse başına 4 sent zarar etti. Öte yandan, şirket, saatli çalışan 74 bin işçisine çeşitli emeklilik seçenekleri sunacağını duyurdu.


Seçeneklerin ayrıntılarının birkaç hafta içinde netleşeceği, bu çerçevede, teklifleri kabul eden işçilerin şirketle yollarını 1 Temmuz'da ayırabileceği kaydedildi.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-dernekler Haberleri

Koluman Tarsus Bayisi, kamyon ve otobüs müşterilerine özel yenilendi
Akaryakıt sektöründe ilk sıradaki marka yine Petrol Ofisi
Oregon Teknoloji, rotayı Almanya'ya çevirdi
“Treylerde Yeni Sistemler ve Regülasyonlar Eğitimi” Düzenlendi
Karsan Otonom e-JEST Atlanta’da Yolcu Taşımaya Başladı