Force India, yeni aracını tanıtacak

Force India takımından yapılan açıklamaya göre, 2009 sezonunda kullanılacak olan yeni araç VJM02, ilk kez Pazar günü güney İspanya'daki Jerez Pisti'nde...

Force India takımından yapılan açıklamaya göre, 2009 sezonunda kullanılacak olan yeni araç VJM02, ilk kez Pazar günü güney İspanya'daki Jerez Pisti'nde denenecek. İtalyan pilot Giancarlo Fisichella ve Alman Adrian Sutil tarafından test edilecek araçta, geçen yılın aksine, bu sezon Mercedes'in motoru kullanıldı. Force India, geçen yıl Ferrari ile çalışmıştı.

Geçen sezon takımlar sıralamasında yeterince varlık gösteremeyip, sondan ikinci sırada bulunan Force India, McLaren Mercedes ile yaptığı 5 yıllık anlaşmaya göre, Mercedes'in motorunu, vites kutusunu ve Kinetik Enerji Geri Dönüşüm Sistemi'ni (KERS) kullanacak.

HÜRRİYET

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-dernekler Haberleri

Koluman Tarsus Bayisi, kamyon ve otobüs müşterilerine özel yenilendi
Akaryakıt sektöründe ilk sıradaki marka yine Petrol Ofisi
Oregon Teknoloji, rotayı Almanya'ya çevirdi
“Treylerde Yeni Sistemler ve Regülasyonlar Eğitimi” Düzenlendi
Karsan Otonom e-JEST Atlanta’da Yolcu Taşımaya Başladı