Detroit'in yerini Türk şehri alabilir

Sanayi ve Ticaret Bakanı Nihat Ergün, küresel kriz sonrası 2015 yılında otomobil üretiminin yarısının Asya'da yapılacağını belirterek, bu...

Sanayi ve Ticaret Bakanı Nihat Ergün, küresel kriz sonrası 2015 yılında otomobil üretiminin yarısının Asya'da yapılacağını belirterek, bu çerçevede Amerika'da otomotivin kalbi olarak nitelenen Detroit'in yerine bu bölgedeki şehirlerden birinin geçeceğine işaret etti. Ergün, "Detroit'in yerini alabilecek yeni şehirler arasında niçin bizim şehirlerimiz olmasın. Bursa, Kocaeli, Sakarya olabilir" dedi.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-dernekler Haberleri

Koluman Tarsus Bayisi, kamyon ve otobüs müşterilerine özel yenilendi
Akaryakıt sektöründe ilk sıradaki marka yine Petrol Ofisi
Oregon Teknoloji, rotayı Almanya'ya çevirdi
“Treylerde Yeni Sistemler ve Regülasyonlar Eğitimi” Düzenlendi
Karsan Otonom e-JEST Atlanta’da Yolcu Taşımaya Başladı