Çetin Nuhoğlu'dan açıklama

Sayın Engin Özmen UND gibi onurlu bir dernekte başkanlık yapmış biri olarak söylemini kınıyorum.  Seni gerçekten tanımamışım. Daha önce de birkaç...

Sayın Engin Özmen

UND gibi onurlu bir dernekte başkanlık yapmış biri olarak söylemini kınıyorum.  Seni gerçekten tanımamışım. Daha önce de birkaç amacını aşan söz etmiştin. Bu sefer söylediklerinin tek yorumu var. Ya, çok ucuz bir adammışsın, ya da kimyan bozulmuş. Şu anda 42 nakliyeci arkadaşımızla Kazakistan’dayım. En kısa sürede yan yana gelmeliyiz. Ve hemen gelmeliyiz.

Çetin Nuhoğlu

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Lojistik Haberleri

Malatya Atılım Nakliyat da iflas kervanına katıldı
"Yeni İpek Yolu’nun kazananları yapay zekâyı yönetenler olacak"
Alp Özler Grup, Hizmet Ağını Gümrük Müşavirliği ile Güçlendirdi
Siz Pegasus ile tatile çıkın; arabanız Omsan ile yanınıza gelsin
İZFAŞ, Türk lojistik sektörünü İngiltere’ye taşıyor