Çay-sigara uzmanı köpek geliyor

Gümrük Müsteşar Vekili Bülent Ertem, uyuşturucu, kaçak mal ve bomba yakalayan köpekler yetiştirmek üzere yeni tesis açacaklarını, çay ve sigara koklayan...

Gümrük Müsteşar Vekili Bülent Ertem, uyuşturucu, kaçak mal ve bomba yakalayan köpekler yetiştirmek üzere yeni tesis açacaklarını, çay ve sigara koklayan köpekler yetiştireceklerini söyledi. Ertem, son yıllarda uyuşturucuyla mücadelede etkin rol oynayan narkotik köpeklerin yetiştirilmesine büyük önem verdiklerini hatırlatarak, ?Dünyada çay ve sigara kaçakçılığıyla mücadele konusunda yetişmiş köpek yok. İlk biz yapacağız. Esenboğa yolu üzerindeki arsaya Ağustos?ta yüzde 75?i AB, yüzde 25?i de kendi kaynaklarımızdan sağladığımız ödenekle tesis yapılacak. Burada 50 barınaklı bir köpek eğitim merkezi kuruyoruz? dedi.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-dernekler Haberleri

Koluman Tarsus Bayisi, kamyon ve otobüs müşterilerine özel yenilendi
Akaryakıt sektöründe ilk sıradaki marka yine Petrol Ofisi
Oregon Teknoloji, rotayı Almanya'ya çevirdi
“Treylerde Yeni Sistemler ve Regülasyonlar Eğitimi” Düzenlendi
Karsan Otonom e-JEST Atlanta’da Yolcu Taşımaya Başladı