Brisa ve Pirelli'de üretime geçildi

İki fabrikada da örgütlü olan Lastik-İş Sendikası'nın Kocaeli Şube Başkanı Hasan Hüseyin Çakar, küresel finansal krizin etkisiyle sektörde yaşanan...

İki fabrikada da örgütlü olan Lastik-İş Sendikası'nın Kocaeli Şube Başkanı Hasan Hüseyin Çakar, küresel finansal krizin etkisiyle sektörde yaşanan daralma sonucu her iki fabrikada da üretime 24 Şubat 2009'dan itibaren bir hafta ara verildiğini anımsattı.

Bu dönemde Brisa Bridgestone Sabancı Lastik Sanayi ve Ticaret AŞ'de yaklaşık 1072, geri kalanının da Türk Pirelli Lastikleri AŞ'de olmak üzere toplam yaklaşık 2 bin 200 mavi yaka çalışanın ücretli izne ayrıldığını belirten Çakar, iznin 6 gününün yıllık izinlerden düşüldüğünü, bir gününün ise hafta sonu tatili olarak kullandırılacağını bildirdi.
Çakar, her iki fabrikada da üretimin gece yarısı vardiyalarıyla yeniden başladığını kaydetti.

HÜRRİYET

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-dernekler Haberleri

Koluman Tarsus Bayisi, kamyon ve otobüs müşterilerine özel yenilendi
Akaryakıt sektöründe ilk sıradaki marka yine Petrol Ofisi
Oregon Teknoloji, rotayı Almanya'ya çevirdi
“Treylerde Yeni Sistemler ve Regülasyonlar Eğitimi” Düzenlendi
Karsan Otonom e-JEST Atlanta’da Yolcu Taşımaya Başladı