BMW 5600 personel çıkartacak

BMW'den yapılan açıklamada, içlerinde tam zamanlı ve geçici işçilerin de bulunduğu 5600 çalışanın 2008 yılı sonunda işten çıkarılacağını bildirdi.Şirket,...

BMW'den yapılan açıklamada, içlerinde tam zamanlı ve geçici işçilerin de bulunduğu 5600 çalışanın 2008 yılı sonunda işten çıkarılacağını bildirdi.

Şirket, maliyetleri azaltmak ve şirket karlılığını artırmak için işten çıkarmaların gerçekleştirileceğini kaydetti.

BMW, değeri artan avronun 15 ülkeli avro bölgesi dışında otomobil satışını güçleştirdiğini bildirdi.
Şirket, daha önce de 2500 çalışanıyla yollarını ayıracağını açıklamıştı. Böylece, toplamda 8100 kişi şirketten ayrılmak zorunda kalacak.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-dernekler Haberleri

Koluman Tarsus Bayisi, kamyon ve otobüs müşterilerine özel yenilendi
Akaryakıt sektöründe ilk sıradaki marka yine Petrol Ofisi
Oregon Teknoloji, rotayı Almanya'ya çevirdi
“Treylerde Yeni Sistemler ve Regülasyonlar Eğitimi” Düzenlendi
Karsan Otonom e-JEST Atlanta’da Yolcu Taşımaya Başladı