Bakan tarih verdi. İlk uçak Şubat'ta inecek

Bakan Ahmet Arslan, "İstanbul 3. havalimanı inşaatında yüzde 68'lik gerçekleşme sağlandı. Havalimanına, Şubat 2018'e kalmadan ilk uçağı indireceğiz. Havalimanının ilk etabının resmi açılışı, 29 Ekim 2018'de olacak." dedi.

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşeme Bakanı Ahmet Arslan İstanbul’a yapılan 3. Havalimanı hakkında konuştu. Çalışmaların yarısından fazlasının tamamlandığını belirten Baklan Arslan ilk uçağın Şubat 2018’de inmesini beklediklerini ifade etti.

Kaynak: Sözcü

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Havayolu Haberleri

Europen Cargo resmen iflas etti: Jet yakıtı krizi büyüyor
IATA raporu: Yakıt maliyetleri artıyor, havayolu kârları azalıyor
Sabiha Gökçen'de tüm zamanların uçuş rekoru
HGBS Tüm Havalimanlarında Devreye Alındı
Sabiha Gökçen Havalimanı üst yönetiminde stratejik yapılanma