Atatürk Havalimanı Milli Emlak'a devredildi

Atatürk Havalimanı'nın Devlet Hava Meydanları İşletmesi bünyesinden alınarak Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bünyesindeki Milli Emlak'a devredildiği bildirildi.

Edinilen bilgiye göre; Atatürk Havalimanı için yeni bir karar alındı. Açıldığı günden bu yana Devlet Hava Meydanları İşletmesi'ne bağlı olarak kalan ve İstanbul Havalimanı'nın açılmasıyla tarifeli uçuşlara kapatılan Atatürk Havalimanı artık DHMİ bünyesinde değil.
Alınan karar gereği Atatürk Havalimanı Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bünyesindeki Milli Emlak Genel Müdürlüğü bünyesine dahil edildi.
Meydanın kargo uçuşlarına devam edeceği öğrenildi.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Havayolu Haberleri

Europen Cargo resmen iflas etti: Jet yakıtı krizi büyüyor
IATA raporu: Yakıt maliyetleri artıyor, havayolu kârları azalıyor
Sabiha Gökçen'de tüm zamanların uçuş rekoru
HGBS Tüm Havalimanlarında Devreye Alındı
Sabiha Gökçen Havalimanı üst yönetiminde stratejik yapılanma