Araç devri noterlere geçiyor

İkinci el araç satışını noterde yapan vatandaşlar artık emniyete gitmeyecek. Noterler ruhsat ve posta ücretini alacağı vatandaşa geçici belge verecek....

İkinci el araç satışını noterde yapan vatandaşlar artık emniyete gitmeyecek. Noterler ruhsat ve posta ücretini alacağı vatandaşa geçici belge verecek. Ardından ruhsat hazırlanıp araç sahibine posta ile gönderilecek. Vatandaşlar yeni sistemde TŞOF'e verdikleri ücretten de kurtulacaklar. Dosya parası ve iş takipçilerine verilen ücretler de yeni sistemde vatandaşa yansımayacak. Böylelikle vatandaş yaklaşık 100 liralık bir masrafla araç devri gerçekleştirebilecek.

SABAH

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Otomotiv Haberleri

Automechanika İstanbul, 25. kez kapılarını açtı
Otomotiv satış sonrasının gözde fuarı Automechanika kapılarını açıyor
Sürdürülebilir Lüks: Yeni Nesil Hibrit Araba Modelleri
Ağır ticari araç pazarı, 9 aydır dengeli seyrediyor
Türkiye’nin araç muayene istasyonları Turka oluyor