"Anadol ismini kesinlikle vermeyiz"

BAŞBAKAN Tayyip Erdoğan’ın talep ettiği yerli otomobili Koç Grubu’nun Fiat desteğiyle yapacağını açıklamasının ardından gözler Türk markalı...

BAŞBAKAN Tayyip Erdoğan’ın talep ettiği yerli otomobili Koç Grubu’nun Fiat desteğiyle yapacağını açıklamasının ardından gözler Türk markalı aracın ismine çevrildi.      

İnternet üzerinden yapılan anketlerde, Türkiye’nin ilk otomobil markalarından biri olan ‘Anadol’ isminin yerli otoya konabileceği belirtilirken, bu ismin tüm haklarına sahip Otosan’dan olumsuz yanıt geldi. Koç Holding’e bağlı Ford Otosan Genel Müdürü Nuri Otay, ‘Anadol’ markasının tüm haklarına sahip olduklarını belirterek, “Bu ismi kesinlikle vermeyiz. Bizim için büyük değeri var” dedi.  

Emre ÖZPEYNİRCİ-HÜRRİYET 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-dernekler Haberleri

Koluman Tarsus Bayisi, kamyon ve otobüs müşterilerine özel yenilendi
Akaryakıt sektöründe ilk sıradaki marka yine Petrol Ofisi
Oregon Teknoloji, rotayı Almanya'ya çevirdi
“Treylerde Yeni Sistemler ve Regülasyonlar Eğitimi” Düzenlendi
Karsan Otonom e-JEST Atlanta’da Yolcu Taşımaya Başladı