3. köprü ihalesi 23 Kasım'a ertelendi

Ulaştırma Bakanlığı yetkililerinden alınan bilgiye göre, Kuzey Marmara Otoyolu Projesine yönelik Yap-İşlet-Devret (YİD) modeli ile gerçekleştirilecek...

Ulaştırma Bakanlığı yetkililerinden alınan bilgiye göre, Kuzey Marmara Otoyolu Projesine yönelik Yap-İşlet-Devret (YİD) modeli ile gerçekleştirilecek ihalenin teklif alma tarihinde değişikliğe gidildi.

Buna göre, daha önce 23 Ağustos 2011 olarak belirlenen teklif alma tarihi, şartname satın alan firmaların talepleri üzerine 23 Kasım 2011'e kadar uzatıldı.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Lojistik Haberleri

Malatya Atılım Nakliyat da iflas kervanına katıldı
"Yeni İpek Yolu’nun kazananları yapay zekâyı yönetenler olacak"
Alp Özler Grup, Hizmet Ağını Gümrük Müşavirliği ile Güçlendirdi
Siz Pegasus ile tatile çıkın; arabanız Omsan ile yanınıza gelsin
İZFAŞ, Türk lojistik sektörünü İngiltere’ye taşıyor