3. havalimanının kira getirisi 1 milyar euro

İstanbul'da yapımı süren 3. havalimanından devletin, her yıl 1 milyar 45 milyon euro kira alacağı belirtildi.

AK parti Grup Başkanvekili Mehmet Muş, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonunda 3. halimanıyla ilgili açıklama yaptı.

3. havalimanının yıllık kira bedelini açıklayan Muş, "KDV dahil yıllık kira bedeli 1 milyar 45 milyon euro" dedi.

Muş, "Devlet 25 yıl boyunca bunu alacak" şeklinde konuştu.

Yap-işlet-devret projeleri ile 3 milyar dolar yatırım yapıldığını belirten Muş, garanti üzeri gelirin 440 milyon euro olduğunu ifade etti.

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Havayolu Haberleri

Europen Cargo resmen iflas etti: Jet yakıtı krizi büyüyor
IATA raporu: Yakıt maliyetleri artıyor, havayolu kârları azalıyor
Sabiha Gökçen'de tüm zamanların uçuş rekoru
HGBS Tüm Havalimanlarında Devreye Alındı
Sabiha Gökçen Havalimanı üst yönetiminde stratejik yapılanma