3 havalimanı işçileri iş bıraktı

'Köle değiliz' diyerek başlattıkları eylemlerle gündeme gelen 3. havalimanı işçileri, 3 aydır ücretlerinin ödenmemesi üzerine iş bırakma eylemine başladı.

Kötü çalışma koşullarına ve iş cinayetlerine karşı yaptıkları eylemlerle gündeme gelen 3. havalimanı işçileri, ücretlerinin ödenmemesi üzerine iş bırakarak eylem yaptı.

İYİSEN tarafından sosyal medya üzerinden duyurulan eyleme ilişkin şu bilgiler aktarıldı: “3.Havalimanı'nda İGA bünyesinde faaliyet gösteren DSG firmasında çalışan inşaat işçisileri üç aydır maaşlarını alamadıkları için iş bırakma eylemi gerçekleştirdi.

EVRENSEL

LOJİPORT

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Havayolu Haberleri

Europen Cargo resmen iflas etti: Jet yakıtı krizi büyüyor
IATA raporu: Yakıt maliyetleri artıyor, havayolu kârları azalıyor
Sabiha Gökçen'de tüm zamanların uçuş rekoru
HGBS Tüm Havalimanlarında Devreye Alındı
Sabiha Gökçen Havalimanı üst yönetiminde stratejik yapılanma