Mercedes kampanyalarını tanıttı

Mercedes-Benz müşterilerine en iyi hizmeti sunabilmek amacıyla düzenlediği organizasyonlara devam ediyor. Bu kapsamda 20 Ekim Cuma günü Istanbul – Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen kahvaltı organizasyonuna Mercedes-Benz Türk A.Ş. yetkilileri ile turizm, servis ve okul taşımacılığı yapan Mercedes-Benz müşterileri katıldılar.

Düzenlenen kahvaltı organizasyonu sırasında; Mercedes-Benz Tourismo, Vito MN328 8+1, Vito MX325 5+1, Sprinter S313AC, Sprinter S316AC 16+1 personel minibüsü, Sprinter OS419AC super single ve Sprinter O522AC 22+1 öğrenci servisi modelleri de müşterilerin daha yakından inceleyebilmeleri ve araçlar hakkında sorularını giderebilmeleri için beğenilerine sunuldu.

Organizasyona Mercedes-Benz Türk A.Ş.’den Otobüs Pazarlama ve Satış Müdürü Akif Nuray, Hafif Ticari Araçlar Pazarlama ve Satış Müdürü Tufan Akdeniz, Otobüs Satış Kısım Müdürü Burak Batumlu ve Hafif Ticari Araçlar Satış Kısım Müdürü Serdar Yaprak da katıldılar.

Toplantının açılış konuşmasını yapan TÜRSAB Başkanı Başaran Ulusoy, şehit haberlerine duyduğu üzüntüyü ifade etmekle başladığı konuşmasını trafik kazalarıyla sürdürdü. Kazaların kendilerini üzdüğünü belirten Ulusoy, “Ancak, biliyoruz ki, kazaların oluşumunda 3 faktör rol oynuyor: Birincisi yol, ama artık  yollarımız düzeliyor. İkincisi araç: Araçlarımız da artık oldukça genç, hatta Avrupa normlarında araçlarla çalışıyoruz. Üçüncü faktör de insan faktörü. Hangi kazaya bakarsanız insan faktörü öne çıkıyor. Demek ki, insanı eğitecek çalışmalar yapmalıyız. 1-2 hadisenin dışında 20 yıldır insan faktörlü kaza yok” diye konuştu.

Terör biterse, GAP otobüs dolar

41 milyon iç hatlarda, 42 milyon 500 bin de dış hatlarda yolcuları bulunduğunu söyleyen Başaran Ulusoy, “Türkiye buraya kolay gelmedi. Ya müessesenizi birleştirin, ya da hesabınızı gözden geçirin! Artık İstanbul’dan Anadolu’ya çıkan turları özledik. Terör biterse, GAP bölgesine yüzlerce otobüs gider. 44 yıldır başarıyla hizmet eden bir Mercedes var, kutluyorum. Çok iyi bir ürün çıkardınız. Türk üretimi Mercedes’i yurtdışında gördüğümde göğsüm kabarıyor. Ancak, bugünler bize bir kere daha hatırlattı ki, nerede huzur varsa orada seyahat özgürlüğü vardır” açıklamasını dile getirdi.

Biz Mercedes’i sevdik, Mercedes de bizi sevsin!

Turizm Taşımacıları Derneği Başkanı Sümer Yığcı da, araç sahiplerinin psikolojisini aşağıdaki sözcüklerle özetledi:

“Biz 1969’larda 302’lerle başladık ve çok eleştirdik. Daha sonra Mercedes’le başladık, sonra 303’ler, ardından 403’ler çıktı. Hep eleştirdik ama kullandıkça, artık her yerde yedek parçasını bulabileceğimiz araçlarımız oldu. Travego’yu çıkardılar ‘çok pahalı’ dedik. Ama baktık ki, herkes memnun. Aradan bir müddet geçti Tourismo’lar çıktı ‘çok alçak’ ‘koltukları bilmem ne’ dedik. Ama şimdi arkadaşlarımız Tourismo’nun peşinden koşuyor. Tourismo’yu aldık kaloriferlerinden şikayet ettik. Yine şimdi almak için kuyruğa girdik. İnanın biz Mercedes’i sevdik. Mercedes de bizi sevsin. Biz sizin her zaman yanınızda olduk arkanızdan konuştuğumuzu da biliyoruz. Ama biz konuşuruz, bunu hoş karşılayın ve bizi bizim kadar sevin. Biz çok zengin, istediğimiz zaman istediğimiz şeyi yapacak firmalar değiliz. 168 üyemiz var. Hepsi birbirinden namuslu, sevgiyi bilen insanlar, bize tenzilatlı paketler yapın! Çok peşin para istemeyin! Şimdi kış, iş olmaz, arabalarımızı kapımıza çekmektense bize yardımcı olun!”

Kullanıcıların ardından üretici firma Mercedes’i temsilen söz alan Otobüs Pazarlama ve Satış Müdürü Akif Nuray da, “Tourismo 15’i sadece turizmcilere özel sunduk. Geçen yıl 120 otobüs aldınız. Eylül sonu itibariyle de 116 adet otobüs aldınız. Biz de üretici olarak turizmin 12 aya yayılacağını ve yeni araçlara ihtiyaç olacağını hesaplıyoruz. Eski karlar kimsede yok, bizde de yok. Turizmdeki gelişmeler Mercedes’te bir turizm birimi kurulmasını da beraberinde getirdi. Önümüzdeki zamanlarda size olan ziyaretlerimiz daha da artacak” diye konuştu.

Mercedes’in 8 ile 22 kişilik araçlar kısmını temsil eden Hafif Ticari Araçlar Pazarlama ve Satış Müdürü Tufan Akdeniz de, “Mercedes-Benz Türk’ün müşterilerinin ihtiyaçları ve talepleri doğrultusunda ürünlerimizi sürekli çeşitlendirip geliştiriyoruz. Araçlarımız nasıl olmalı ki size hizmet edelim diye yola çıktık. Sizlere sorarak doğruları bulduk. Bize Mercedes olarak yakışan ürünümüzden şüphemiz yok. İşletmelerinizin büyük oranda maliyetleri yakıt ekonomisine bağlı. Araçlarımızın da yüzde 30’a varan oranlarda yakıt tasarrufu yapabildiğini tespit ettik. Turizm sektörünün gücüne güç katmak ve kazancını artırmak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz” açıklamasını yaptı.

Otobüs kampanyalarında neler var?

Mercedes-Benz Türk’ün “Şimdi Al, 2012 Sezonda Öde” sloganı ile sunduğu kampanya kapsamında Ekim ayı içerisinde Mercedes-Benz Travego ve Tourismo satın alan müşterilerin ödemeleri 6 ay ertelenecek. 2012 yılının Mayıs ayında ödemeleri başlayacak olan müşteriler, Tourismo 15 RHD için €110.000 kredide 30 ay boyunca € 4.000, Tourismo 17 RHD’de €140.000 kredi için 30 ay boyunca ayda € 5.000, Tourismo 16 RHD’de ise € 125.000 kredi için 30 ay boyunca ayda € 4.500 ile ödemelerini tamamlayabilecekler. TL ve Euro’da farklı vade seçenekleri sunan kampanya çerçevesinde Travego veya Tourismo otobüs satın alacak müşteriler,Mercedes-Benz Finansal Hizmetler’nin kendilerine en uygun kredi fırsatlarını kullanabilecekler. Bu sayede araç yenileme ya da ilave araç yatırımı yapan müşteriler, vade süresince sabit taksit tutarları ve vade sonunda aracın yüksek 2.El değeri sayesinde Mercedes-Benz Tourismo veya Travego’ya sahibi olabilmenin avantajlarından faydalanacaklar.

Hafif ticari kampanyaları

Mercedes-Benz Türk, turizm sektörünün vazgeçilmezleri olan hafif ticari araçları Sprinter ve Vito için sunduğu 36 ay vade süreli kampanya dahilinde, Mercedes-Benz müşterileri araçlarını Ekim ayında teslim alarakMercedes-Benz Finansal Hizmetler’den kullanacakları uygun kredi fırsatları ile ilk taksit ödemelerine 2012 yılı Mayıs ayında başlayabilecekler. Bunun yanı sıra, diğer bir seçenek olarak yine Ekim ayında aldıkları araçlar için ilk taksitlerini Kasım ayından başlayarak 6 ay boyunca sadece 500 TL ödeyecek ve devamında ise yılın 6 ayı boyunca yüksek, 6 ayı boyunca 500 TL tutarında taksitlerden oluşan mevsimsel bir ödeme planıyla ilerleyebilecekler.

BUS&TRUCK

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.